luni, decembrie 28, 2009

idee nefinalizata

21:15 de data aceasta mi-am ales o ora mult mai rezonabila de a-mi scrie o alta parte din viata.o alta esuare sau un alt castig.observ ca din ce in ce mai mult incep sa devin o materialista..ceea ce u eram paan acum.nu pot spune ca inainte nu-mi placea sa merg la cumparaturi sau sa le cer alor mei bani pt a-mi satisface mie dorintele piperate.insa acum..cand ma privesc in oglinda vad un chip al unei fete.chip care exprima multe si toate in acelasi timp.fapt ce probabil te face sa fi atras de misterul pe care-l ascund..nu-mi spune ca tu nu crezi ca ai un mister al tau.toata lumea il are.toti avem ceva care ne diferentiaza de ceilalti.nu incerca sa negi,sti prea bine ca asa este..si a fost dintotdeauna.

Un comentariu:

Ghidush spunea...

a-ti descoperi un defect, e una. A-ti descoperi un defect si a ti-l asuma si recunoaste, e divin.


Astept partea finalizata