vineri, ianuarie 29, 2010

Cupidon iar a baut prea mult

Cupidon e beat din nou.Iar face combinatii proaste.Iar uita ca mai trebuie aruncata si o adoua sageata,nu doar prima.
Sti cum e cand ti se pune pata?pe cineva pe ceva pe orice?simti cum dorinta se naste?cum odata cu ea apar si sperantele?si in final ori ai totul ori nu ai nimic..sau mai ramane ceva pe acolo.dar sti ca asa se intampla.iti place de X dar X nu te prea baga in seama.nu sti cum sa i spui.nu sti cum sa il abordezi.
ei bine,mi s a pus pata..si vreau ce mi doresc dar fara urmari urate.ceva de comun acord..dar normal.Cupidon iar ma lasa sa arunc eu cea de a doua sageata..si sunt asa stangace.toate imi ies bine..la meditatii imi aluneca creionul pe foaie,am trecut la toate materiile,nu ma mai cert cu prietenele cele mai bune..dar totusi.nu am pe acel CINEVA pe care sa pot sa l tin in brate,sa l sarut de cate ori am kef,sa ma placa si el,sa ma inteleaga,sa stie ce vrea!
iar ma plimb aiurita pe strada.telefonul nu mi mai suna atat de des.imaginatia si a intrecut orice masura.eu am intrecut orice masura.trebuia sa fiu atenta,dar n am fost.normal.iar mi am scapat cafea pe blugi,iar se uita toata lumea ciudat la mine,iar imi pun prea mult zahar in ceai.Cupidon,jur ca iti smulg toate penele daca mi place de X!!!

Niciun comentariu: