marți, ianuarie 12, 2010

fantezii

"mi am aprins o tigara in timp ce coboram scarile ca sa ies din bloc.afara era o vreme adormita si intunecata care spre uimirea mea emana caldura si sentimentul ca este o zi superba afara.mi am strans mai bine cordonul la pardesiu,dupa care mi am ascuns mainile in buzunar.strazile pareau pustii.din cand in cand mai zaream cate un cuplu care se ascundea pe la colturile blocului unde se ascundeau de parintii fetei ca nu cumva acestia sa ii vada in momentele lor de tandrete.tocurile pantofilor mei rasunau in tot cartierul,cel putin asa aveam impresia.strada era uda,iar blocurile inaintate in varsta dadeau un aer vechi cartierului.tigara mi s a stins.mi-am dat seama ca am ajuns la destinatia pe care o aveam in fiecare zi dupa ce mi terminam tema la desen.din reflex mi am lasat privirea in jos si am observat ca pantofii mei purtau mici picaturi de ploaie..cand mi-am ridicat privirea l am vazut.statea in tocul usii cu acea privire care pe mine ma innebunea.mi am lasat mana in palma lui intinsa si m a invitat inauntru..sa vedem un film."

Niciun comentariu: