vineri, decembrie 04, 2009

a dat iubirea n mine

o saptamanaaa..numai unaaa,in care se simte vremea mediilor stricate si a tezelor si testelor car cuuurg garla.
hi,i'm muriel,i'm only 3 and a half years old,who are youuuu?
eu..eu sunt eu..si ma gandesc cat de mult urasc lumea in acest moment..dar o sa mi treaca mai tarziu..pt ca o sa gasesc o scuza pt lumea intreaga..si pana la urma tot eu sunt d evina..dar daca de data asta intorc fila.daca de data asta chiar lumea are ceva cu mine?dar ce sa aibe?nu am facut nimic rau..bine,nu am MAI facut nimic rau..de chiulit am inceput sa chiulesc de pe la sfarsitul semestrului..asa cum mi-am si propus..ca sa ma distrez in ajunul incheierilor de medie..perrrfect.dar nu m-am gandit si ca o sa mi stric si notele la teza..dar lasa..ca in sapt asta o sa ma inchid in camera..si o s ainvat..suna sadic..dar asta o sa fac..o sa invat..pt ca merit sa am note bune.ma duc ecapul,pot sa invat,nu sufar (slava cerului) de vreun handicap.si cum nu sunt retardata o sa invat.si o sa mi ridic mediile.si o sa le dau profilor peste nas..mai ales la franceza..stiu ca pot mai mult de 7 dar diriga nu vrea sa vada..cum nici ai mei nu vor sa vada ca eu cresc ca am nevoie de spatiul si timpul meu..paote sunt putin egoista..dar pana acum nu le-am cerut mai nimic,doar am intrebat,daca mi s a raspuns da ft bine,daca nu..eh,uneori ii mai bateam la cap alteori ma multumeam si cu nu..asa cum fac acum..dar acum parca as vrea ceva..muulte chiar.dar nu pot sa le cer.nu mi permit sa le cer.ii cedez lu fratemiu dorinta de a cere. :d

Niciun comentariu: