miercuri, decembrie 09, 2009

nu se poaaate

N-ai cu cine..iti spun n-ai cu cine si cand zic spun.Deci asa este.Toate fetele ma pot aproba..si baietii,pt ca si noi facem la fel. Nu pot sa inteleg,pur si simplu nu pot.Cum ti se poate schimba starea atat de mult doar din cauza unui baiat. De ce mereu cand vedem o persoana care e pe placul nostru apar urmatoarele intrebari:-de ce nu se uita?-de ce nu zambeste?-de ce nu zice nimic?-de ce nu face nimic?-se intampla ceva?-ce vrea?-care sunt sansele?-cine ma aprobaaa?
La naiba cu tot,maine am teza la mate si nici nu mi pasa..de fapt imi pasa,o sa mi stric media.Si cum de sunt trista dintr odata..cum de nu mai pot zambi.O zi intreaga am stat asa.De ce?Nu stiu. Faza de mai sus..e cam d acum,din autobuz.Un tip dragut se aseaza langa tine.Tu asculti muzica.El este obosit,dar totusi atent la ce asculti tu.Se lasa usor pe spate si isi inchide ochii.Vezi ca avut si el o zi grea ca tine si te gandesti sa pui niste muzica mai lenta.El asculta incontinuare.Dar cand se ridica nici macar nu iti spune ceva.:) La ce puteam sa ma astept?=))

Niciun comentariu: