joi, decembrie 03, 2009

ce penibil

nu i asa ca e placut sa stai in picioare in autobuz si sa i mai enervezi si pe cei din jurul tau ca asculti muzica destul de tare?mie mi se pare placut.la fel cum o baba ma injura printre dinti ca nu ii cedez locul cand mi e prea somn sau cand sunt prea obosita..sau chiar cand nu am chef ca o vad mai sictirita..asa si eu ascult muzica cat pt tot autobuzul,la un volum ca sa auda si soferul ce melodie ascult. ok, nu e prea normal sa fac asta,dar decat sa ii aud cum se injura..mai bine doar ii vad.plus,ca sunt prea obosita seara cand ma intorc de la scoala sa ii aud pe toti cum gafaie si cum ridica tonul unii la ceilalti ca nu au loc pe culoarul autobuzului,saaau..cum am vazut asta seara si n-am crezut niciodata ca este posibil...sa nu ai loc nici macar pe scaun.asta este tara noastra.. :)

Niciun comentariu: