vineri, iunie 26, 2009

iar suntem în data de..

am constatat..şi am constatat prea bine,că la un moment dat toată lumea se îndrăgosteşte nebuneşte la vârste fragede.Aşa îţi aduci aminte de prima iubire..hrănindu-te cu toată povestea,oricât de mică sau mare a fost ea.De fiecare dată stau întinsă în pat şi de fiecare dată acelaşi gând îmi sperie piticu..aceleaşi idei trăsnite,aceleaşi visuri care ar vrea să devină realitate,acele gânduri măreţe pe care le port cu mine oriunde aş merge..şi mă gândesc că niciodată nu va trece un minut în care cineva să nu se gândească de mult îi lipseşte acel cineva.Şi cum afară încă o ploaie de vară îşi aşteaptă rândul să ne atingă obrajii,aşa stau eu ca să cumpăr câte un cuvânt,care să creeze o frază,care să îmi creeze un text plăcut ochilor şi calmant urechilor..

Niciun comentariu: