duminică, iunie 07, 2009

azi dupa masa pe la ora trecuta de opt


afară e din ce în ce mai cald,iar sticla de apă se va scumpi mai rău ca niciodată..sau nu.acel ceva care stătea în aer şi mă enerva ştiu ce era..era timpul care exprima micul pod dintre şcoală şi vacanţa de vară.Graniţa dintre cele două s-a terminat în sfârşit..acum totul este liniştit,calm..numai marea îmi mai lipseşte."vreau să alerg pe malul mării,să mă ud,să scot limba la luna"...descrierea unei cărţi pe care de mult timp mi-o doresc să o cumpăr.de mult timp vreau să citesc povestea celor doi indragostiţi ce s-au refugiat pe plajă.de mult vreau să descopăr iubirea nebună ce îi apropia..şi astfel mi-am descoperit autoarea preferată.astfel am ajuns să citesc mai mult şi să am grijă cu ce îmi îmbogaţesc vocabularul..dar normal ca nu înţelegi ce spun.pentru că ţi se pare că aberez..dar nu.cititul îmi provoacă o stare de liniştire mintală.mă deconetez de la toate problemele pe care le port 24 din 24.bătăliile care se ţin în interiorul sufletului meu se dilată...trăiesc într-o altă lume.odată ce încep să citesc încep să cred că parcă eu aş fi scris fiecare rând al căţii.încep să simt fiecare trăire pe care o are pesonajul.fiecare cutremur sufletesc ce îl doboară..iar la sfârşit rămân cu ideea că şi eu aş putea să scriu cândva aşa ceva.dar mi-e prea teamă să cred în ceea ce spun.în ultimii doi ani mi-am descoperit latura timidă pe care o am şi nu vreau să o las niciodată ca altcineva să o vadă..şi încerc să scap de ea dar revine şi mă lasă cu gândurile prizoniere în lanţuri care de-a lungul timpului au început deja să ruginească.şi parcă atunci când transpun totul pe o hârtie mi se pare doar o înlănţuire de cuvinte torturate care nu îşi găsesc locul nici pe o coală albă de hârtie mototolită şi aruncată într-un colţ de cameră unde nimeni să nu se lovească de ea.dar uneori încerc totuşi ca cineva să o vadă şi să mă întrebe ce am,sau poate cerşesc atenţie..şi nu ştiu cum să o capăt mai bine.dar ştiu însă de la cine vreau această atenţie.ştiu al cui timp îmi trebuie ca să îmi pot desluşi toate răspunsurile la întrebările la care nu am găsit niciun răspuns până acum..
tell me something:can you see it?can you really see it?

Niciun comentariu: