vineri, iulie 03, 2009

cantam dedicatii la coltul strazii


intotdeauna incercam sa cautam ceva la care am tinut foarte mult.cineva de care ne-am bucurat sa il avem alaturi..care sa ne sustina,care sa ne adore,care sa ne faca sa iubim.tot timpul stresati nervosi nerabdatori incercam sa regasim ceva din acel cineva.incercam epuizandu-ne toata energia si toate sentimentele care ne-au mai ramas pastrate intr-o cutiuta utata in strafundul interiorului nostru.desi de multe ori avem impresia ca am ars toate resentimentele vara reuseste sa ne aduca aminte despre persoana pe care candva o adoram..acum trei veri..timp de 3 saptamani si 6 luni..si daca s-ar schimba ceva..daca am reusi sa ne amintim din nou de momentee haioase de mesaje necititate in care imi ziceai te iubesc.de primul sarut de sub copacul care a fost taiat acum o vara..de imbratisarea care a reusit sa plang prima data pt tine.care mi-a creat prima data un sentiment de dependeta..pareai doar un copil atunci cand ma priveai in ochi..doar un pusti care se temea sa imi spuna cand ramaneam pentru cateva clipe impreuna..singurele clipe care le-am petrecut impreuna..si stiu sigur ca si tu te gandesti la tot ce a fost de fiecare data cand ne intalnim din greseala pe strada sau in autobuz..de fiecare cand vorbesti cu mine imi creezi impresia ca nici tu nu ai uitat ce am avut..chiar daca a fost putin.atunci cand ma saruti pe obraz te simt cu inauntru tau sentimentele o iau razna.iar cand mana ta isi mangaie usor degetele de talia mea stiu ca ai vrea ca totul sa reapara..daca trecutul ne-ar prinde din urma daca ni s-ar mai da o sansa..ti-ai creea un scut ca sa nu mai simti golul din stomac care nu te lasa sa privesti marea linistit atunci cand stai cu preitenii la o bere pe plaja?ai alerga crezand ca jogging pe plaja?mi-ai intinde mana si m-ai intreba daca vreau sa impartasesc aceeasi dorinta cu tine?desi,matematic,sunt 50% sanse pt un da,la fel de multe sunt si pt un nu..calculand cu sentimente as incerca sa ma mint ca ar fi cu zece ma multe sanse pentru da..insa daca in calcul apare si ratiunea..zece sanse si pentru nu...de multe ori vreau sa bata cineva la usa camerei mele..si sa imi inspire atat curaj cat am nevoie sa te intreb ceea ce imi freaca ridichea de ceva vreme..dar teama imi acapareaza toata ratiunea de cacat si astfel ajung sa pastrez toata nelamurirea ca sa imi acopere un gol de care nu scap de cand ai deschis relatia noastra cu un simplu te iubesc care la inceput mi s-au parut doua cuvinte pe care toti tinerii si le spun la varsta de 14 ani..dar mi-am dat seama ca ele au insemnat mult mai mult pentru mine decat pentru oricine altcineva.sincer..m-ai facut sa simt asta doar pentru tine,iar momentan nimeni cu care am fost nu a reusit sa imi smulga cele doua cuvinte formate din opt litere..nimeni nu mai pot impartasi cu nimei acest sentimet,desi am crezut ca voi reusi..dar m-am inselat.asa cum incerc sa ma insel si acum ca dupa atata timp sentimentele mele au disparut.insa au inceput din nou sa apara..au inceput din nou sa imi futa piticu.au inceput sa ma enerveze si sa am o stare cat se poate de linistita.marea imi aduce aminte de multe,dar in special de tine..stiu ca iarna tu esti marea mea.

Sometimes I feel like I’m stuck in your headAnd I wonderOne day you get away from faceI’m getting strongerSometimes I feel like it sucks uponTo see Whats underLet me out, let me out of itI can’t stand any longer

Niciun comentariu: