duminică, iunie 21, 2009

ziua aia nasoala :)

hai sa ne povestim toate lucrurile care ne seaca pur si simplu de viata pana cand simtim un gol amrat in stomac care nu ne lasa sa facem absolut nimic.care ne da o stare nasoala de nici nu mai vrei sa faci nimic..decat sa stai in fata unui calculator si sa scri pana te plictisesti..dar nu cred ca o sa ma plictisesc niciodata sa imi scriu tot ce vreau sa pun pe o coala alba de hartie sau pur si simplu sa tastez pe o pagina de blog..e o modalitate de a scapa de nervii care imi mananca piticu de viu.care nu ma lasa sa dorm noaptea si care imi creeaza senzatia ca am mancat foarte mult dar de fapt nu am mai mancat calume ade vreo 2 zile..ma trezesc pe la 12 si de abia pe la 3 incep sa imi fac micu dejun..seara nu mananc decat o porti emica de cartofi prajiti si o salta..si ceaiul ma tine in viata.dar de fapt prietenii imi creeaza o mica speranta care se transforma intr-un vis pe care vreau sa il realizez.simt ca rasar culori peste tot.se creeaza un curcubeu pe care vreau sa merg zi si noatpe fara sa ma plictisesc sa ii numar culorile si sa invetez alte culori amestecandu-le cu o pensula pe cer,colectand fiecare stea ca sa pot creea un tablou care sa imi aduca aminte ca desi nu am atatia prieteni care imi sunt alaturi, tot exista cineva care ma face fericita...si da in seara asta am o stare de tot cacatu' si incerc sa trec peste ascultand vita de vie alaturi de un pahar de sifon cu gheata si dupa cum observi nici nu mai scriu cu diacritice de teama sa nu imi pierd ideea..alina o sa fie foarte fericita;macar fac pe cineva fericit daca pe mine nu ma pot face feiricta.de fapt..sunt fericita pt ca fac pe cineva sa zambeasca.iar asta ma face si pe mien sa zambesc.ma face sa vreau sa zbor si sa sar de pe un nor pe altul..caut in fiecare colt de camera o carte pe care sa o citesc si cu care sa imi ocup timpul..sincer acum vreau sa inceapa vara calumea..si incepe..o sa merg la mare peste cateva zile unde o sa imi racoresc trupul si o sa imi bronzez uniform pielea.caterinca pe plaja,caterinca la malul marii seara..alaturi de cea mai buna prietena..dar hai ca deja te plictisesc..tastam mai tarziu baby :*

Niciun comentariu: