vineri, iunie 05, 2009

cam asa ceva credeam si eu


let's get it started..Păăi să vedem.Nervii mei sunt întinşi la maxim..şi totuşi nu ştiu cum de reuş€sc să mă abţin să nu mă dezlănţui ca furtuna de acum câteva zile care m-a lăsat fără curent electric pt o zi şi jumătate..eh,las' că am supravieţuit.Însă la partea care mă seacă efectiv de orice chef de viaţă este groaznică.Nu se trece aşa te uşor..şi uuuh.Să vină vacanţa aia odată să merg la bazin şi să ma relaxez şi să uit de şcoală,meditaţii etc..şi să îmi calmez nervii..şi să merg la mareeeee.Daaa,în sfărşit la mare..să simt nisipul şi apa cum îmi măngâie pielea,să mă deconectez de la absolut tot ceea ce îmi face rău..sau ceea ce cred eu că îmi face rău sau care mă enervează(partea a doua).
She wants revenge..cam aşa şi este.Vreau să mă distrez cum nimeni nu se va mai distra în vara asta.Să scap complet din mână programul pe care am început să îl am în ultimul timp.Să plec şi să mă întorc când vreau.Să dansez şi să mă simt bine cu cine vreau,unde vreau,cât vreau.Să îmi revăd majoritatea prietenilor de care nu am mai auzit de o căruţa de ani...şi uite aşa se consolidează o vară furtunoasă de caldă..şi uite aşa am început să bat câmpii.Dar nu mă opresc aici..pentru că simt nevoia să îmi descarc toate gândurile şi sentimentele şi absolut tot ce încearcă să mă facă să mă simt nasol..Cum ar fi dacă oamenii ar fi mai drăguţi,mai zâmbăreţi,mai lipsiţi de griji,cu mai multă adrenalină în sănge,cu mai multe idei spontane prin care să îşi manifeste bucuria.Cum ar fi dacă totul ar fi perfect..Păi ar fi aiurea.Pentru că totul ar fi mai puţin complicat,prea roz,prea chill..şi uite aşa se găseşte unul care să îi corupă pe toţi să gândească în maniera mea.Iar acest tot trebuie să fie un pic mai greu ca să poţi să îţi deschizi ochii la cine trebuie să te uiţi,pe cine să asculţi,cu ce învăţături să rămâi..bla bla. :) aşa că deschidem ochii şi privim cum mulţi cad în capcane şi puţini care ştiu cum să le pună :))
p.s. you know you love me :*

Niciun comentariu: