sâmbătă, mai 23, 2009

saturday night

La ora asta toata lumea teoretic doarme..numai unii mai somnambuli de felul lor stau si isi petrec noptile singuri acasa pentru a mia oara, stant in fata unui monitor si cu tastatura sub barbie, enervand toti cititorii de blog.Eh, uite ca eu fac parte din ei.Dupa jumatate de pahar de visinata, oboseala si stres, m-a luat somnul.Dar nici ca ma indrept spre pat.Stau lipita de calculator si scriu tot ce am simtit pe ziua de azi.Toate trairile bune si rele, dragute si urate, vreau sa le impartasesc fara nicio retinere...mda, se pare ca atunci cand sunt putin mai ametita si amortita imi merge mai bine mintea..mai sa fie, ce chestie.Ar trebui sa practic mai des sprotul asta..dar sa trecem si la lucruri mai serioase, cum ar fi sa ma trezesc din amorteala si sa gandesc lucid macar o data in viata.Sa mai scriu inca o data cum scriam inainte.Fara nicio retinere, fara niciun stres, fara sa ma stau sa gasesc diferitele cuvinte filozofice care mai rau ma incurca la exprimare.Si incep sa o cam dau pe o pasa mai trista si chill in acelasi timp..ascultam plain white t's din partea casei si cautam versuri pentru o tura de karaoke (sau ceva de genu)..asta pana cand ni se descarca filmul dorit si pe care de abia asteptam sa il vizionam cu un bol plin de floricele cu cascaval, sau hai pe jumatate ca am mai mancat din el, in brate.Si pana atunci ne holbam la tastatura sa gasim toate literele pt a putea forma un cuvant..Oboseala deja imi acapareaza ochii si simt cum incet incet incepe sa imi fie somn..dar nici de data asta nu imi sta capul la pat,perna,pilota,cearceaf..pijamalele le port,astea sunt si hainele de casa de la o vreme..imi e atat de le ne icat nu mai am rabdare nici sa stau in fata sifonierului sa imi aleg hainele cu care sa ma imbrac prin casa..pai nici nu e de mirare, daca ma trezesc la 10-cele mai multe exceptii fiind la 5-8 dimineata din cauza unui cosmar....si lenevesc asa pana pe la 2 cand trebuie sa plec si sa ies in oras sa ne simtim bine..dar sunt si zile in care pur si simplu nu sti ce sa faci..pana mea..adica sunt momentele alea de maxima tensiune in care nu sti cum sa actionezi si ce decizii sa iei..asa cum ajung sa iau eu decizia de a ma retrage la un film..nb.
xoxo, M :*

Niciun comentariu: