duminică, mai 10, 2009

intrerupere programata

m-am trezit acum jumătate de oră..alarma a sunat când şi cum trebuie dar eu am inchis-o ca să mai dorm incă 5 minute...care s-au transformat in o oră jumate. m-am odihnit..sunt cât se poate de odihnită. Încerc să trec peste tot ce ma apasă pe piept şi nu mă lasă să gândesc limpede.Dar azi de dimineaţă am citit ceva..ceva care m-a ajutat foarte mult.Ceva care mă poate face să trec peste.Trebuie doar să petrec mai mult timp cu cei care imi sunt dragi, care mă inţeleg, care să mă facă să mă simt bine, care să nu imi reproşeze de ce nu ai curat in cameră, de ce nu strâng hainele murdare după uşă, de ce nu invăţ, de ce nu imi fac temele, de ce nu citesc etc şi aşa mai departe. Da, vreau să incep să mă distrez..vreau să incep să folosesc timpul pe care stau şi pierd noaptile in fata calculatorului afară in leagăn..să privesc cerul şi să mă uit la luna albă şi bătrână care imi face cu ochiul şi imi zice că o să fie bine..să stau afară şi să mă joc cu câinele minion şi negru de care am avut grijă singură când mi l-a adus tata şi care se bucură cel mai mult la venirea mea acasă de la şcoală, chiar dacă eu ţip la el şi ii spun sa nu mai sară pe mine că imi murdăreşte hainele şi chiar dacă ii spun că are moacă de prostănac..vreau să imi pierd timpul cu el.Afecţiunea ce i-o purtam la vârsta fragedă de numai 13 ani a dispărut incet pe când eu am inceput să cresc..acum merg pe 16.Au trecut 3 ani pe care nici nu i-am simţit..mai e puţin şi trece şi ăsta de acum.Anul de bobocime..când simţi că totul ţi se cuvine iar profii vor să nu te treacă clasa că au ceva cu tine.Acum vine vara şi o să vedem noi că toată lumea o să treacă la toate materiile şi ne vom urca toţi in tren şi vom merge la mare unde să simţim nisipul fierbinte cum ne mângâie pielea, apa mării ce ne inconjoară trupul in racoare, iar briza ce ne sărută chipul in fiecare seară la malul mării.O lună de şcoală..doar una!!!Hai odată cu vacanţa aia :|

Niciun comentariu: