luni, noiembrie 03, 2008

prea mult.


ah.deci azi e o zi memorabila.desi nu am facut scoala am fost cuminti si am stat acasa.dar spre mirarea voastra am invatat.si nu orice materie.am invatat la informatica.am invatat cu sa salvam poze de pe net.cum sa ne reeditam hi5-urile.cum sa socializam pe messenger.cum sa stam in fata calculatorului si ca scriem mici istorisiri pe randurile blog-ului.pentru asta meritam un 10 pentru eforturile depuse.si nu orice zece.un 10 cu felicitari.un 10 plus.sau cel mai bine media 10 pe tot anul.
si partea cea mai buna este ca nu am petrecut timpul liber de luni singuri.l-am petrecut cu prietenii carea u dormit la noi in week-end.ah ce vremuri.cate nopti nedormite.nopti pe care le-am rezervat discutiilor kilometrice neterminate nici pana azi.niciodata nu le poti termina.doar sutn kilometrice.si chair daca le repeti..de al predicat ajungi al subict.de al subiect.la compelment.de la complement la atribut.de al atribut la predicat...e acelasi lucru.spui propozitiile cu acelasi sens, folosind alete siruri de cvinte.acestea se numesc momente de aberatie.momentele vietii eterne.mometele in care povestesti.istorisesti.vorbesti,nu palavragesti.fiecare dintre predicate este diferit.chair daca credeti ca sutn congruente.ele sunt asemenea.niciodata congruente.cu unele, chiar mici exceptii.sinonimele.dar nu veti intelege.pentru ca tot ce am scris este expriamrea cursiva a cuvintelor ce imi enerveaza neuronul lipsa.nimeni nu poate sti ce am eu in minte...

M.

Niciun comentariu: