vineri, octombrie 31, 2008

Haha..


mdea...acum ar trebui sa invat pt testul la bio sau sa ma sinchisesc sa imi fac tema la mate...si nu in ultimul radn si al meditatii.
dar mi-e lene si aman pt diseara.
de cateva saptamani, hai sa spunem o luna jumate :">...tot incerc sa citesc trei carti si am reusit de abia doua.si nu sunt carti oarecare.e colectia Gossip Girl ;x..
de fiecare data cand citesc cate un rand din GG. ma simt atat de bine.e ca un drog.si nu glumesc deloc.de can dicnepi sa o citesti parca nu ai mai vrea sa te opresti...suna ciudat, dar este adevarat.
prea banal subiectu 'carti'........sa trecem la altceva mai interesant.
Hmm...este anervant cand nu iti vin ideile atunci cand nu ai inspiratie.dar din cate stiti eu nu am nevoie de inspiratie.ma las purtata de val si incep sa scriu fara a reciti ceea ce am scris.de aceea de multe ori postarile mele nu au nicio noima :X.si asta este ce imi place cel mai mult la ele.si exact asta fac si acum. :">
m aintreb oare daca baietii isi dau seama cat de greu ne este noua fetelor se fim..fete.mdea, nu e o exprimare prea corecta, dar inspiratia mea este axata pe alta lume, asa cume u sunt axata pe alta planeta :d.multi stiu despre ce vb, altii sunt curiosi...si vor ramane asa pt k nu am de gand sa le spun.vreau sa vad daca este adevarata zicala ''curiosii mor repede''.in cazul meu nu a avut efect.sa vad daca in cazul vostru are ;;).sa imi spuneti si mie cum e :X
ah, iar acum copelicious mi-a dat o melodie care te face sa plutesti pe ringu de dans cu partenerul.asa cum o sa fac eu la bal. si pe scena la miss, si dupa concurs :">.dar cu cine numai cei mai buni prieteni ai mei stiu :*.
va pup, ne vedem la bal....... nu uitati ca stiti ca ma iubiti :X.
daor M.

Niciun comentariu: