marți, noiembrie 18, 2008

asa continui sa zbor.asa incep sa ma prabusesc de pamant/.


titlul spune totul.da.visez.da.incep sa ma prabusec.si desi sunt constienta la cat de inconstienta sunt, eu tot nu reduc viteza de visare.oare imi este prea frica de crudul adevar ? de discutia care ar putea fi urmata de crudul NU ? desi sentimentele mele au fost dezvirginate de multa vreme.la figurat.
dar totusi imi este teama.frica.ah.ce sentimente groaznice.e clar.noi fetele suntem prea complciate.chiar daca zicem ca ei sunt complicati.noi suntem mai complicate.dar totusi iubim la fel.la fel uneori ne indragostim de persoane care nu ne merita si care ne fac sa suferim si care nu ne impartasesc aceleasi sentimente.si cam asa ceva e si in cazul de fata.
e aiurea.
e prea greu.
e prea urat.
e nespus de aiurea.
bleah...uff..pfff...
numai interjectii pot folosi in momentul de fata.nu imi gasesc cuvintele.in capul meu e o dezordine totala.

Niciun comentariu: