miercuri, noiembrie 12, 2008

nu inteleg,












deci am constata ca in ultimele ziele am fost foarte aeriana.nu stiu de ce.sau stiu.oricum nu conteaza.dar de ce imi este teama este ca pana ajung sa calc din nou cu picioarele pe pamant, o sa cad si o sa ma lovesc rau de tot.si voi iesi din stadiul de visare.dar de ce am visat dinainte la tot ce ar putea sa se intample? oare din cauza ca eram constienta ca totul e un simplu vis? ca realitatea si adevarul stau in spatele aberatiilor si al minciunilor pe care mi le spuneam singura? probabil ca da.dar nu m-a impiedicat nimci sa ma opresc din acest vis.am visat prea devreme.iar acum sunt prea coplesita de sentimentele pe care le am.da imi placi.imi palci mult.imi placi mult de tot..oare de ce nu scot un sunet cand e in preajma..oare de ce tac si doar in privesc..oare de ce ma deranjeaza unele lucruri dar eu le trec cu vederea..nu au rost aceste constatari.nimic nu ma poate face sa ma opresc din stadiul acesta de visare...de ce sutn atat de orbi baietii uneori ? de ce nu observa cum ne topim dupa ei ? poate asa sunt ei programati.asa cum suntem si noi proframate sa iubim.sau poate sunt doar faze de moment..sau poate ei stiu si nu vor sa ne arate cat de mutl tin si ei la noi.sau poate le e frica sa isi arate sentimentele...oricat de mult as vorbi pe acest subiect si oricate argumente as aduce, nu imi ajunge spatiul. nici mie, dar nici celorlalte fete care ptobabil in acest moment nu stiu cum sa intre in vorba cu el.cum sa ii dea de inteles ca il place.ca se topeste dupa el.. etc. etc.




stiti ca ma iubiti,


M.

Niciun comentariu: