duminică, noiembrie 09, 2008

asta numesc eu chin.




in ultima saptamana sunt temele imi strica toate planurile.ai mei sunt cam dezamagiti de rezultatele mele scolare, iar eu nu stiu cum sa le indrept mai repede.maine iar ma asteapta vreo cateva teste sau/si ascultari.nu am invatat nimic.si de lene nici nu cred ca o sa invat ceva.doar o sa mai citesc de cateva ori lectiile.nu pto sa pricep de ce liceul e atat de greu.de ce ne ia atat de mult sa ne acomodam.de ce profesorii cer att de mult de la noi.desi suntem constienti ca e varsta la care trebuie sa ne maturizam.noi inca ramanem acei mici copiii rasfatati in generala.paote simtim nevoia de atentie.iubire.intelegere.mai ales din aprtea parintilor care iti dau in cap ca ai luat note sub 10.ei ar trebui sa ne inteleaga.si eu au trecut in criza pe care o aprcurgem noi acum.si ei stiu ce inseaman sa ti se predea pagini intregi si a doua zi sa fi ascultat din tot sau sa dai test.ei nu au suferit oare de boala numita LENE..mdea. :


~lenea...boala incurabila. ~lenea....senzatia de plictiseala acuta.


si de lene stam noi si pierdem timpul pe mess.blog.hi5.s.a.


de lene stam in fata televizorului si nu mergem sa invatam.sa scriem exercitiile kilometrice de la mate.


de lene ascult muzica si scriu la tastatura.daca ar fi atat de usor sa iti faci si temele..pffea.ar fi ca mierea in ceaiul cald pe care ni-l pregateste mama dimineata, imediat ce ne-am trezit.ceaiul acompaniat cu painea prajita si margarina urmata de dulceata de afine.yummy.dar ar fi prea usor,dar noi trebuie sa ne chinuim.in lco sa iesim la un film stam in casa si putrezim facand teme.sau suntem pedepsiti.nu in cazul meu.dar cred ca nici mult nu mai am.de fapt sicnera sa fiu niciodata nu am fost pedepsita.dar asta nu este o scuza sa nu invat.si ce ma enerveaza cel mai rau e ca sunt constienta de ceea ce fac, zic sau gandesc.dar eu tot cu lenea o tin.

Niciun comentariu: