luni, septembrie 15, 2008

sentimente de boboc.

Mdea...acum ar trebui sa fiu, dupa parerea altora, groaznic de suparat ca am inceput din nou scoala.Frate, uite ca nu sunt asa.Sunt mai happy ca niciodata.In primu rand este super sentimentul sa te sti boboaca...sau boboc.Acum stim cun totii ca desi sunt fericita ca am inceput viata de liceu, nu inseamna ca sunt happy ca o sa dau vreao 5 teze...plus testele din timpul anului.Mdea...dar vorba aia, o sa trecem si peste asta.Mai ales alaturi de 3 pritene super adevarate...Poate reusim si noi sa facem rost de vreo 4 dulapuri unu dupa altul (cine stie cunoaste).Mdea...siinca ce planuri de viitor am :>...cum are toata lumea, dar ale mele sunt sigur niste mari exceptii.Ca intotdeauna.Normal.Este evident.Sunt diferita.Sunt normala si uneori ciudata...mai ales in momentele mele mirifice de aberatie :X.Vai ce iubesc sentimentele alea.Mdea...ce pot sa spun.Am avut niste parinti adoptivi care se gandeau si vorbeau numai prostii...si mai ales "tata" ce mai abera.Si inca abereaza.Dar este frumos chair daca ei nu mai sunt cum erau inainte, sa ii stiu ca sutnem in aceeasi clasa.Dar pentru mine normal ca au ramas parintii mei adoptivi...sau naturali...mdea...naturali nu pre acred :)).As mai continua eu cu cate ceva, dar s-ar putea pe urma sa ajung sa aberez mai rau ca niciodata.Mdea...aberez din nou, si din nou...si aberez si punct.

Niciun comentariu: