joi, septembrie 11, 2008

inca ceva..


Hmm..n-am mai scris demuuuult timp.Mdea...nu ca vreau sa ma laud, dar am un chef de scris :>.Ce pot sa spun decat ca de abia astept scoala :x.Multi cred ca sunt nebuna...dar fratilor ganditi-va si voi: colegi noi, profi noi, diriga noua, materii noi, viata de liceu....pnm :X.Suna atat de bine.Dar ma simt si mai bine cand ma intreaba altii "esti boboaca?", iar eu el raspund cu un da spus cu dragsote.Mdea :))...suna ciudat.Dar imi plac lucrurile ciudate.Ma fac sa ma simt diferita de ceilalti.Ce pot sa spun...uneori sunt o persoana destul de ciudata :> :">.


...


Off....si acum am un moment din acela in care simt cum ma molesesc de dor si de toate amintirile pe care le am cu el.Mdea...poate ca acum chiar ma credeti o ciudata dar v-am spus ca nu m-as schimba pentru nimic in lume :x.Imi place asa cum sunt :).Am inceput sa pun prea mutle capatzani din astea care enerveaza campe toata lumea...Mai ales ":-J"... :)).Daaa...pe Hehe o enerveaza mult rau :>.Dar chiar daca o enerveaza cand pun fata asta, stiu ca ea tot ma iubeste :">.Suna ciudat, incep sa ma repet...scuzati-mi lipsa unor cuvinte din vocabularul meu personal.Sper ca va dati seama ca iar incep sa aberez.De fapt si de drept cred ca am aberat in tot acest timp :D...dar vorba aia "partea a doua".

Un comentariu:

A spunea...

Poti sa crezi ca persoana care a scris asta e aceeasi cu persoana care a scris "asta numesc eu chin" si anume TU.Poti sa crezi cat de mult s-a schimbat gandirea ta si marturisesc ca si a mea de atunci pana acum?Este incredibil!:)) :)