sâmbătă, septembrie 13, 2008

mdea, ce pot sa spun...



Deci sunt un pachet de nervi...sau am fost, mdea...iar nu stiu.Normal ca eu nu stiu niciodata nimic...eu nu gandesc niciodata.Spun totul pe fata si ceea ce spun de multe ori sa intampla sa strice anumite lucruri....sau prietenii.Mdea...ar trebui sa incep sa invat sa fiu mai indiferenta...intotdeauna pun totul la suflet..si ceea ce fac fac cu suflet.Nu-mi palce sa pierd timpul lenevind...in fine, acum nu inseamna ca daca stai toata ziua la calculator nu inseamna ca pierzi timpul.Stand la calculator inveti o groaza de lucruri.De exemplu fiind aceasta pagina de blog care te ajuta sa iti pui in aplicare toata inspiratia si scoate la iveala sentimente si aberatii pe care nici tu nu stiai ca le ai in tine.Unora li se pare o prostie sa petreci mai tot timpul in fata calculatorului...mdea.Ce pot sa spun...parerile nu se discuta.

Off...si iar imi pierd ideile din cauza fratelui meu, care da televizorul la un volum ce imi bruiaza toata creatia...asa ca daca ceva este in neregula aici...sa dati vina pe fratele meu, nu pe mine.

Si ce sa mai spn de exeprimentul lui peste...ii mananca pe ei undeva sa vada cum s-a creat universul...frate, lucrul asta ar trebui sa raman un secret.Daca Dumnezeu vroia ca noi sa stim cum a format El universul...pei era cam aceeasi poveste ca si Adam si Eva..pnm am fi stiut de la varste fragede...parinti ne-ar fi povestit aceasta mica istorisire ca un basm de noapte buna...sau am fi aflat din biserica...mdea.Si cu riscul de a ma repeta spun "ce pot sa zi cdespre aceste minti?"....Dar un lucru este bine.O sa fac 15 anisori peste o saptamana.Iar ai mei se cara de acasa la o nunta...mdea...acum va veti gandi ca o sa dau un mega party :)).Dar nu voi da nicio petrecere.Voi invita dor o buna prietena cu care sa manc pizza si sa bem bere si cola in fata televizorului, uitandu-ne ls filme romatice, de groaza sau coemdii...ce mai seara.

Si ce mai zi de cacat am avut azi.M-am certat cu mama imediat ce ne-am intors de la shoping.Ce paote fi mai rau decat momentele in care ma cert cu ai mei.Nu zic ca ma simt ca in momentele in care m-as fi certat cu prietenul meu..imaginar desigur.Mdea...nu cred ca mai am nevoie de asa ceva pentru o vreme destul de indelungata...pana ma pun pe picoare cu viata de liceu...cu noii profi...cu noua diriga...cu noile materii...etc.

Mdea...si cam asta ar fi inca o zi din mirifica mea viata de cacat..cum o numec unii...si uneori chiar si eu...considerandu-ma o persoana ghinionista :)....restul dupa pauza ;).

Niciun comentariu: