miercuri, septembrie 10, 2008

cate ceva..


Hmm...banuiesc ca acum ar trebi sa va spun cate ceva despre mine,mdea.
Atunci sa incepem: unele persoane ma cunosc dupa numele de Marina si stiu despre mine ca sunt o persoana destul de simpla cu vise marete.Tot aceste persoane imi stiu calitatile, defectele, temerile etc.Si desi sunt multe persoane care zic ca ma cunosc faorte bine...eu stiu ca sutn doar 2.Probabil va asteptati sa va spun ca si eu sunt una dintre ele, dar uneori nici eu nu ma cunosc.Hehe, dupa porecla mai noua a ei, ma ajuta sa trec mereu peste momentele grele si imi da sfaturi pe care multi nu reusesc sa mi le explice asa cum face ea.Ea m-a ajutat sa reusesc sa devin ceea ce sunt acum...si mai este si mama...banuiesc ca nu va steptati sa va zic de aceasta fiinta draga mie, dar este adevarat.Atunci cand sunt suparata ea stie fara ca eu sa ii spun..nu stiu cum face, dar intotdeauna stie ce simt in orice moment...stie ce urmeaza sa zic si sa fac...poate vi se pare ciudat dar asa este.
Daca suntem la capitolul familie as vrea sa va dezvalui ca am un frate..si ce mai frate.Chiar daca eu sunt mai mare ca el cu vreo 5 ani...ne intelegem cum nimeni nu isi poate imagina.Mai avem si momente in care ne certam..dar intotdeauna eu cedez si ne impacam fara sa vrem.Aaa...si mai este banca mea personala...tata.Daa...intotdeauna ii cer maruntis, pentru ca stiu ca nu are, si este nevoit sa imi dea mai mult ;;).Ii iubesc pe toti, dar mai putin cand ne certam si cand mi se tine morala.
Ce sa va mai spun...prietenii mei sunt de nedescris.Parerea mea este ca in vocabularul nostru nu exista cuvantul "limita" :>.Facem totul spontan si zicem uneori lucruri pe care nu le gandim pre amult...sau deloc..mdea, astia suntem NOI.


Si cum lipsa mea de inspiratie a inceput sa imi fure ideile, iar gandirea mea nu mai este coerenta si cum nu vreti ca eu sa aberez, va spun "restul dupa pauza'.

Niciun comentariu: