sâmbătă, septembrie 20, 2008

oh yeah, :> !!!


am sa va raspund posibilelor intrebari ce va hartuiesc mintea....da, imi place filmul "sex and the city"...dar ceea ce nu stiti voi este ca nu de ceva timp am cunosc inca un grup de doua fete care sunt foarte buen prietene asa cum sunt eu cu Hehe.Mda..credetim aca nu bat campii.Acum suntem toate patru in aceeasi clasa de liceu.In fiecare zi o ardem ca bobocii :>...hmm, suna bine, nuh?Mda, :x...acum devenim toate patru din ce in ce mai apropiate si incepem sa e asemanam cu fetele din 'sex adn the city'.Inafara de faptul ca inca nu ne-am inceput viata intima.Va asigur de asta :).Daca sunteti vreunu din voi in liceul unde invatam noi, sigur o sa ne recunoasteti.
ne vedem pe coridorul scolii sa o ardeti impreuna cu noi ca bobocii :>

Niciun comentariu: