luni, septembrie 28, 2009

pt ca sunt mai specialaaa

măi să fie de când nu am mai scris..parcă ar fi trecut o căruţă de ani, parcă nu mi-aş vizita blogul..mă simt într-un tărâm necunoscut..îmi cer scuze cititorilor mei fideli (dacă există aşa ceva prin zonă) pt faptul că v-am lăsat baltă şi cu gândurile numai la "ce va scrie?va fi interesant?iar va abera?"
acum aveţi..hai mai bine să zic ai ocazia să citeşti ce am mai făcut, păţit, împărtăşit în ultima vreme..păi am început şcoala cu un minunat 4 la fizică..încă suntem în stadiu de renovare, dar ne-au deschis curtea noastră ca să putem merge asista la vederea cerului..cu ********lângă.:d
..jucăm batminton (nu ştiu cum se scrie, sunt analfabetă) pe întuneric cu un prietenul nostru liliacul şcolii..frate pe bunee era un liliac!!
oricum..acum am ajuns acasă şi mănânc un iaurt cu musli..yumy yum yum
ascult melodiile preferate..ah, şi no sex for Ben este una dintre ele :D

Niciun comentariu: