miercuri, septembrie 09, 2009

deztreseaza-te!!!

pai sa vedem, am fost cu scumpa pitica si dragalasa mea catelusa Bella la veterinar pt un amarat de vaccin, iar cum ai mei nu au cumparat nici pana acum o lesa a trebuit sa o car in brate tot bulevardu. mica mica dar catareste o gramada..cred ca tocmai ce mancase si am luat o la o plimbarica al doctor. vad ca nu s a suparat pe mine, inca se joaca latra fuge sare mananca bea apa..e in regula. nicio dereglare psihica. mai ales la mine. eu ca intotdeauna sunt ok..e ok frate e ok. ce pot sa aberez si eu inafara de faptu ca iar spun ca vine inceputul scolii dar mai nou am aflat ca anu asta incepem pe 14 septembrie si nu pe 15 din singura cauza ca nu e directiunea de acord sa incepem martea scoala..nu domne. renuntam la o zi de vacanta pt niste ore plictisitoare cu niste profesori plictisitori (cu mici exceptii...chiar ft mici exceptii) intr o scoala plictisitoare (cu exceptia spatelui ei)..care din pacate este toata in renovare. ieeei..mai merit o medalie..aberez cu stil, neplictisindu ma sa ascult muzica si sa ma gandesc la ce harmalaie e pe strazi. toata lumea fuge. nimeni nu mai merge lent.nimeni nu mai fumeaza incet si cu rabdare tigarea.nimeni nu mai e cum era o data..nu ca eu nu m am schimbat radical dar eu inca imi manifest lenea prin mers si rabdarea prin..exact!
iar acum..acum..acum ma plictiseeeesc graav :))

Niciun comentariu: