marți, septembrie 08, 2009

ne cam ramolim :)))

Deja lumea fuge după caiete penare cărţi pixuri foi..deja a început numărătoare inversă până la începutul şcolii, dar şi până la ziulica mea.Merit şi eu acolo un mic pasaj amărât..nu,nu amărât.Un pasaj dulce şi aiurit aşa ca mine. OAu-nu mă pot gândi decât la cât de repede a trecut timpul.'câţi ani ai?-fac un unu cu un şase în coadă..nu peste mult timp'. Iar îmbătrânesc cu un an :)) Dar ce contează-mă distrez împreună cu prietenele mele ramolite..încă o ardem dubios prin mall,cafenele,mc,diverta :)) toate bune şi frumoase..Dar frateee, începe şcoala!!! ADică nu vreau şi vreau..m-am săturat să stau acasă şi să mă holbez în caietul de meditaţii de la mate şi să văd că nu mai sunt în stare de nicio funcţie sau vreun sistem.Am cam îmbulinat-o..eh,dar o scot şi pe asta la capăt-nu ştiu cum,dar ştiu că o scot..Ah, şi mi-aş închide ochii şi mi-aş lăsa uşor capul pe mâinile care încă au forţă să scrie la tastatură, dar în scurt timp vor fi fixate în aşa fel încât să aţipesc frumos în faţa monitorului..:">

Niciun comentariu: