marți, septembrie 15, 2009

dshgjsv

in seara asta simt nevoia sa scriu atat cat imi ajunge sa ma descarc. sa simt ca tot paharu s a golit, coada nu mai imi e calcata..iar pe cap am doar problemele mele si ale celor mai bune prietene. nu mai vreau alti prieteni care sa imi reproseze ca nu fac nimic si ca nu vreau sa fac ceva ca ei sa se simta bine. nu stiu daca se observa..de fapt s a observat..ca m am gandit mai mult la ei si nu la mine..ca doar seara cand ajung acasa simt ca am ajuns in coltisorul meu de rai, de liniste unde toate ideile mele negative si problemele lor dispar subit. vreau sa am din nou acea liniste sufleteasca pe care o aveam inainte..sa nu mai fac tampenii ca sa ma cert cu ai mei. sa invat sa fiu mai despteata si nu atat de superficiala. desi am impresia ca nu mai sunt un copil, tot copil raman atata timp cat tata ma ajuta sa vad realitatea de pe strazi. ca nimic nu e sigur dupa ce afara se lasa intunericul..si ma enerveaza uneori atat de tare. pe cat are dreptate pe atat nu are.. va urma

Niciun comentariu: