luni, iulie 06, 2009

facem cunoştinţă cu prietenii din copilărie

"Mai bine merg in chiloţi până acasă..astfel ploaia nu va reuşi să îmi ude hainele." Yep,Lav cam ai dreptate..am şi uitat momentele în care stăteam amândouă sub leagăn încă de pe vremea când eram în scutece şi mămicile noastre ne dăudeau cu pudră la cur..sau când tatăl tău venea la tata şi vorbeau la un pahar de vin în fiecare seară până spre miezul nopţii..sau mai ţi minte când era seara de Halloween iar tu ai venit cu un dovleac care radea la mine si stateam amandoua langa leagan pe intuneric pana cand suflul unui vant ne-a stins lumanarea din gura dovlecelului vesel si noi am ramas inmarmurite pentru cateva secunde uitandu-ne una la cealalata in timp ce eu radeam,pana cand tu ai inceput sa dai din ras in tipat si m-am speriat si am tipat si eu pentru ca aveam impresi aca va veni cineva din spatele nostru sa ne faca ceva rau..si am inceput sa fugim la tatii nostri care purtau aceeasi sedinta de noapte de cand ma stiam langa paharul nelipsit de vin..sau când stăteam în leagăm şi ne imaginam că din bradul domnului Leonida (vecinu de vizavi) vor iesi lilieci si ni se vor prinde in par si ramaneam inlemnite cu degetele in pleata care ne acoperea chelia..eram doua copiliţe care traiau in basmele cu printi calare pe cai albi care veneau si isi salvau printesa din ghearele trolilor si vrajitoarelor care le rapeau..acum visam si noi printul nostru..sau baiatul care sa insemne pentru noi cel mai dulce si scump si atent si dragut si bun si perfect tip de pe intreaga planeta..baiatul care sa ne invadeze lumea care era ordonata si linistita..iar noi vom spune "Ce dracu'..n'aveam nevoie da ăsta să îmi fută mie filmu"..ce mai trip frate :)))

Niciun comentariu: