joi, iulie 09, 2009

ma..sti cum e..cand ti se pune capac ti se pune..sau cand lasi prea mult mancarea pe foc si ajunge sa murdareasca aragazul..prieteniile nu cresc in copaci frate..stam sa cladim fiecare zid al fiecarei prietenii pt ce..sa fim dezamagiti de ei.sa avem nu stiu cate probleme care sa ne ingroape in noroi..de ce nu pot fi atat de indiferenta cu cei care ma dezamagesc..de ce le mai dau o a treia sansa..de ce nu au sange in coae sa imi spuna ca au incalcat promisiunea pe care mi-a facut-o..de ce nu le dor macar o jumatate de inima cand ma vad ca sutn suparata pe ei..de ce ma refer la o singura persoana care nici macar nu mai imi citeste blogu..acum eu sunt cea care nu are curaj sa ii spuna..dar nu frate..imi bag picioru..o sa ii spun..dar astept primu pas din partea persoanei respective..si utie asa nervii mi-au incheiat conversatia cu me myself and i :)

Niciun comentariu: