luni, decembrie 01, 2008

te iubesc.


De multe ori simt nevoia sa scriu.Si incep.Si continui.Apoi ajung la un final.La un final la care nu gasesc sfarsit.Ciudat, nu? Mdea..A. stie cum si eu stiu ca amandoua vrem la mare.Pe orice vreme.Chiar vreau sa simt din noua nisipul fierbinte si soarele de vara care imi bronzeaza tenul inchis la culaore.Devin ciocolatie.yuumy.Nu, nu am nicio pasiune pt mine.Doar imi este dor de bronzul perfect pe care il am in fiecare vara.Imi e dor de valurile care imi atingeau pielea fierbinte.Ma imaginez cum ma ridic de pe prosop si pasesc usor pe nisipul fin si cald, spre marea uda si rece.--AH.Imi fac singura pofta.Dar trebuie sa raman cu picioarele pe pamant.Stiu ca este doar un vis si nu vreau sa ma trezesc prabusindu-ma de cruda realitate.--As sta cu A. pe malul marii.Pe un cearceas luat in graba din sifonierul bunicii.Am sta acolo si ne-am simti bine.Asa cum facem de obicei.Vorbind despre tot ce este legat de o barfa mica. :)

Mdea..barfa noastra mica care se transforma intr-o barfa mai mare :x.Dar ce conteaza.Vom fi la mare.Noi doua.Doua visatoare.Una mai realsta ca cealalta, deja se stie si care.Si poate si acei ei pe care ii cautam cu disperare iar ei nu apar.Acei ei care sa ne spuna cat de mult ne iubesc, care sa faca orice pentru noi si care sa nu ne paraseasca niciodata.Probabil ca ne cautam jumatatile..sau nu.Poate doar una dintre noi se gandeste la asta.Sau poate ambele am vrea sa fim cu cei mai buni prieteni ai nostri in acea zi, ora, minut, secunda.Dc ei? Pt ca ei ne-ar spune ceea ce vrem noi sa auzim.Da.Ma repet cu acei ei.Dar acei ei sunt chiar EI.Acei ei pe care numai eu si A. incercam sa ii cautam si probabil ca intr-un final o sa ii si gasim/.Daca nu i-am gasit deja ;)).

Gata.M-am plictisit.Ma duc sa iau biletu de tren.A. va veni cu mine.Vom uita de teza de romana la care am stat trei zile sa invatam niste comentarii oribile si lipsite de sens.Vom uita de lume care se uita urat la noi si ne eticheteaza.Pur si simplu vrem la mare :x



p.s.: A. si H. (A. si M. stiu cine :x)-va rog sa nu va suparati ca voi fugi o zi la mare doar cu A.Dar chiar vrem la mare.Even just for a day :x. love ya :*.







Stiti ca ma iubiti.

M.

Niciun comentariu: