sâmbătă, decembrie 27, 2008

cei patru pereti ai camerei in care te afli.


incerc sa scriu, dar de fiecare data sterg.pt ca nu gasesc cuvintele potrivite.cuvintele care sa imi linisteasca starea de rahat pe care o am in momentul asta.sentimentul pe care l.am avut de cum m.am trezit.ca totul va merge prost.si ghici ce.-totul a mers prost-.ziua a inceput destul de bine: -ma trezesc; fac cativa pasi pana ajung in baie; deschid robinetul; simt apa rece care ar trebui sa ma trezeasca, dar parca tot asmai vrea sa stau in pat si sa lenevesc pana la ora dupa-amiezii; ajung inapoi in camera;ma imbrac; merg la masa sa vad ce mi-au pregatit ai mei sa mananc; aflu ca mergem in vizita; imi las sendivisul neterminat iar ceaiul sa se raceasca; fug inapoi in camera; deschid sifonierul; imi ia juma' de ora sa ma hotarasc cu ce ma voi imbraca.imi ia atat de mult pentru ca ma gandesc ca ajung din nou acasa doar ca sa imi iau rucsacul in care cu o seara inainte mi-am pus patinele si nu voi mai avea timp sa imi schimb hainele; mai sunt 10 minute pana plecam; tata imi zice ca sunt subtire imbracata; ma intorc inapoi in camera; iar imi ia juma' de ora pana ma hotarasc; reusesc intr.un final sa ma imbrac; ne urcam in masina; ajungem la destinatie; dupa o ora ai mei ma aduc acasa (ei se duc in alta vizita).ajung din nou in camera mea; nu mai imi place cu ce sunt imbracata; iar deschid sifonierul; iar imi ia juma' de ora sa ma hotarasc cu ce ma imbrac; blugii inchisi la culoare, un tricou alb si un pulover grena imi sunt cel mai la indemana.; ma uit la ceas; 11:30.trebuie sa plec.imi iau jacheta; fularul; caciula; manusile; unde dracu imi sunt cheile si portofelul; ah.futui.le-am gasit; ma intorc unde am ramas; verific bagaju.constat cu uimire ca am luat tot.dar am uitat rucsacul.il ridic de jos si il pun pe umar; ajung in hol; imi iau shoshonii; ies afara; deschid poarta; pana acum totul bine..in statie imi ingheata cracii din cauza frigului;vine autobuzul.in 15 minute eram deja la televiziune.cobor.ajung la metrou.un val de caldura si o stare de nerabdare imi acapareaza trupul.a ajuns si asta.urc.ma uit la ceas.12:55.prefer sa cobor la romana si sa o iau pe jos.ajung prea devreme.frigul imi creeaza o stare de disconfort.ajung in statie unde trebuia sa ma intalnesc cu C.noul meu amic.deja incep sa inghet asteptand.constat ca nu o sa apara.o iau incet pana ajung in parc.constat ca era mai bine sa fi luat un autobuz doua statii decat sa imi simt picioarele amortite de frig.ajung la patinoar .imi platesc biletul.ma asez pe o banca.priemsc un mesaj.era de la Adi.secret.mainile imi erau inghetate.picioarele la fel.reusesc intr-un final sa ma incalt cu patinele.ajung la garderoba.imi las rucsacul.intru pe gheata.doamne cata lume.de abia poti sa respiri.incep jocurile de gradinita.nici copii aia nu le mai joaca.ma suna A.reusim sa ne intalnim in multimea asta nebuna.iar primesc un mesaj.il citesc.Adi imi zice ca trebuie neaparat sa plece.revin la cei trei care erau prinsi intr.o discutie aprinsa.ne hotaram sa mergem la Mc sa ne dezghetam cracii si curul.ne punem pe povestit.timpul trece.noi parca am mai vrea sa stam la o barfa mica, dar caldura ne-a coplesit.obrajii ne ard iar ochii ni se inchid la cat de obositi suntem.cine stie ce am facut cu o seara inainte :).stam in statie.asteptam 90-l.iar nu vine.luam 72-ul parca :-?.mai conteaza :-j.stiu doar ca eu si A. coboram la prima statie.de unde am inceput sa mergem pe jos.si iar am inceput sa vorbim de baieti, prieteni, scoala, profesori, teze, note, revelion s.a. etc. pe langa noi tocmai a trecut autobuzul perfect.alergam dupa el.il prindem.ocupa doua scaune.iar se uita tot autobuzul la noi doua.parca nu am fi oameni.de parca ei nu ar vorbi la fel de tare ca noi si nu ar mai fi auzit intamplari legate de lucrurile ce ar putea sa ii lege pe o fata si un baiat.A coboara la a3a statie.eu raman si incep sa citesc cartea noua.o porcarie, dar mp4-ul este acasa cu bateria descarcata.nu am mai avut timp sa il incarc.intr-un final ajung la mine pe strada; in fata portii.imi caut cheile in buzunarul jachetei.cu groza ca mana mea va simti suflarea rece a aerului de afara, imi scot manusa si deschid poarta.intru pe usa.o salut pe bunica.incep sa ma dezbrac de jacheta.si iar ajung in camera mea.

Niciun comentariu: