miercuri, decembrie 10, 2008

publicitate.




Inspiratia mea nu creste in copaci asa ca ce scriu aici sunt simple propozitii legate de un baiat care vrea sa imi scot ochiul :)), dar am reusit cat de cat sa il conving ca nu este necesar acest lucru :d.Ochiul meu este in curs de vindecare asa ca te rog sa nu te mai legi Sorine de el :)).



Cateva cuvinte introductive..:



aici as putea insirui o multime de cuvinte,propozitii,fraze s,a, despre persoana lui :d [atat cat il cunosc].



deci sa incep :



-de treaba;



-bun;



-neluat;



-neplictisitor;



-caterinca;



-pus pe sotii/glume/frase s.a.[in special cand e vorba de mers la medic :]



-afisat in topul de pe hai faiv-ul celorlalti [in special al meu]



-etc. :)



date concrete..:



-nume: Scrappy Coco



-id mess: ai vrea tu :>



-nr de tel: 0722 s.a.






prieteni de unde puteti afla mai multe :



-vezi hai faiv :)





dar...sa nu uitam de unul dintre cei mai buni prieteni aflati pe primul loc in topul hai faiv-ului lui Sorin: -Bebe- :


- acele cuvinte introductive :


desi se poat inlantui aproape toate cuvintele din dex, cel mai potrivit pt el este ''copilaros''.


let's get it started :) :


- dulce;


-caterinca;


-un prieten bun;


-atent;


-glumet; s.a. :))


-si de asemenea afisat in aproape toate topurile de pe hai faiv :D


date concrete :> :


- nume: Bebe


- id mess: se gaseste pe undeva pe hai faiv :))


- nr telefon: ..nu l-am memorat.


- link pt vizionare poze : http://virus04.hi5.com/


- prieteni de unde puteti afla detaliile concrete : vezi hai faiv. :>








daca nu iti place ceea ce ai citit vezi ca este un X in coltul din dreapta al ferestrei. Bon voyage :).

Niciun comentariu: