sâmbătă, decembrie 20, 2008

filmul.

stau pe scaun.vizionez un film.mi-a amortit piciorul.ma ridic.imi iau o portocala.pierd o parte din film.(am uitat sa pun pe pauza).suna telefonul.raspund.nimic important.revin.constat ca portocala imi lipseste.cu un minut in urma fata l-a sarutat pe tipul bun,dragut si scump.''i wish i were her''.dar e doar un film.se termina.deschid hi5-ul.iar imi arata 6 poze in loc de 8.normal, doar este impotent.imi notez inca un film in lista celor preferate.brb.ma duc pana in camera.futui de febra musculara.inca nu m-am obisnuit cu gheata.primesc un mesaj.il citesc.era semnat cu cel mai bun prieten.ma plictisesc.revin la calculator.imi caut alt film.de preferat o comedie.nu vreau sa imi consum tot pachetul de servetele.incep sa vizionez.inceputul e promitator.continui sa il vad.revin dupa pauza.




you know you love me
M.






Niciun comentariu: