vineri, octombrie 24, 2008

prinde-ma daca poti..


niciodata nu vei putea intelege ceea ce iti explic prin cuvinte sau fapte.te vei intreba mereu cien sunt, de unde, de cand ma cunosti...intrebarile posibile unei persoane care inca nu ma cunoaste cum trebuie si care imi stie fiecare miscare.de multe ori pot spune adevarul pe fata, sau printr-o metoda mai ironica.mdea, prefer irionia ;x.mult mai dragutza.dar tot prima varianta o folosesc cel mai des.asa ca ai griji cum te porti sa nu iti spun ce esti de fapt.
si ca intotdeauna incerc sa explic sentimentele prin cuvinte, pierzand noptile pe blog cand ai mei nu-s acasa.dar sentimentele nu se spun.ele se simt.aici gresesc eu.intotdeauna incerc sa spun un sentiment pe care il am sau il port pt o anumita persoana, iar ea de mutel ori intelege contrariul.
si vad cum ma privesti si nu intelegi ce vreau sa spun.citeste de mai multe ori.poate te regasesti :).nu inteleg ce este atat de greu.pur si simplu citesti niste randuri care sutn scrise cu greu la ora 1 si aproape 30 noaptea :D.citesti si iti vei da seama ca iar scriu aberatii.dar spun si repet.le ibesc ;x.daca nu as abera inseamna ca nu as trai.da, da...stiu..deja deviez de la subiect...so inchei aici, ma duc la nani...chair daca mai am decat 5h de somn :).merita sa le tin si pe alea.acum cu iti umblu prin vene, dupa ce te-am lasat inconjurat de parfumul meu zilnic si fumul de tigara ''aruncat'' in fata.

Niciun comentariu: