marți, mai 04, 2010

i think i'll lose my mind

Panicăăă!!
Tot ce ştiu să fac este să dorm până târziu şi să-mi las toată treaba pe "mâine". Ei bine,mâine e teza la română,iar eu sunt mai dezordonată ca niciodată. Ar trebui să încep să mă calmez - în primul rând,iar în al doilea rând ar trebui să mă străduiesc mai mult să îmi pun gândurile în ordine. Confuză nu cred că sunt. Mi-a mai trecut acest efect. Acum sufăr de sindromul lenii acute,iar plictiseala normal că nu are cum să lipsească. Vreau mai multă activitate ca să ies din rutină. Vreau să nu mă mai simt atât de detaşată de lumea care mă înconjoară. Aş avea nevoie de mai multă viaţă. Mai multe momente în care să râd cu lacrimi. Mai multă ciocolată. Mai multă muzică bună. Mai mult curaj. Mai multă înţelegere. Mai multă simpatie. Mai şi mai şi mai..numai să vreau :)
Iar acum un moment de linişte...nu,stai! Gata cu liniştea! Cred că am avut parte de destulă. Am lenevit destul. Ar cam fi timpul să mă trezesc mai de dimineaţă şi să încep să îmi concentrez atenţia numai asupra lucrurilo şi persoanelor care nu mă obosesc.
Future baby! :)

Niciun comentariu: