duminică, mai 09, 2010

chocolat..

E duminică şi stau acasă şi ascult muzică şi mă cam plictisesc şi nu încetez să mă plâng că mi-e lene şi mănânc ciocolată şi mă uit la filme şi..bun venit în lumea care mă înconjoară. Îmbrăţişează şi tu ispitele care mă fac fericită. Bucură-te de compania pe care o ai cu mine. Sper că nu te plictisesc povestindu-ţi câte o zi pe care inconştient o consider specială păstrând-o în scris.. Da,mă plictisesc. De fapt cred că m-am plictisit de atâta timp petrecut cu 'mine'. Am o imaginaţie mult prea bogată,vorbesc prea mult..probabil lumea se plictiseşte de mine. Probabil nimănui nu îi place să mă vadă cum sunt EU. Dar nu îmi cer scuze. Chiar mă bucur atunci când ştiu că unii sunt nevoiţi să trăiască împreună cu mine acum. Cred că aceştia ar dori să îmi cer scuze,dar ghici ce. Nu o voi face. Pentru că nu vreau. Şi chiar dacă aş vrea,niciunul/niciuna dintre cei care nu mă plac nu merită. Probabil te-am plictisit,nu-i aşa? Sunt puţin cam nehotărâtă. O să-mi treacă..nu-ţi face probleme pentru mine. Tu ai nevoie mai mare de ajutor decât am eu. :)

Niciun comentariu: