vineri, mai 14, 2010

e vineri seara..ar trebui să mă zbânţui de fericire că am scăpat de teze şi că pot să dorm muult mai muuult dimineaţa.că pot să uit de alarma de la ceas.că nu mai am griji.iar acum se poate asculta muzică până nu mă mai satur..daamn.e un sentiment atât de drăguuţ. de călduros..mă simt ca şi când nimic nu ar putea să meargă rău.sper să rămână aşa şi să fie din ce în ce mai bine :)

Un comentariu:

Hiacint spunea...

Intervin offtopic, insa nu am gasit o adresa de contact: Sunt Mihaela Butnaru, scriu la bookblog.ro, puteti afla mai multe despre mine de acolo sau de pe blogul personal. Momentan lucrez la un studiu despre comunicarea pe bloguri si am nevoie sa imi raspundeti la 16 intrebari despre blogging. Daca va intereseaza sa participati la acest studiu, trimiteti-mi un e-mail la adresa mihaela.butnaru[at]gmail.com si va voi da toate detaliile. Participind puteti cistiga, prin tragere la sorti, un premiu surpriza.