sâmbătă, iunie 12, 2010

e atat de usor..

hmmm..caldura asta ne cam da bataie de cap. de fapt ne face sa ne topim ca o inghetata la cornet. se poate spune ca vom avea parte de o vara foarte fierbinte..din toate punctele de vedere!

e ceva vreme de cand nu am mai scris. cu inspiratia stau in pom. cheful e cam molesit. de cateva zile sunt foarte irascibila. nu ma inteleg cu aproape nimeni. habar nu am ce se intampla. mi-e cald. vreau la mare. macar sa merg la bazin..

cred ca sunt plictisita. vreau sa ies din monotonia asta. vreau sa merg undeva dragut. cu cineva foarte dragut. vreau o iesire spontana in oras. fara planuri,doar actiune. ca un film in care actorii joaca dupa voia lor,fara scenarii. :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mersi pentru comentarii. In ultima vreme nici eu nu am mai avut inspiratie si mai ales timp sa scriu. So.. spuneai sa - mi pun link-uri pentru blogurile pe care le urmaresc ?